Would you like to receive news from us? Subscribe to our newsletter now! --- Would you like to receive news from us? Subscribe to our newsletter now! --- Would you like to receive news from us? Subscribe to our newsletter now!

Organik Instagram takipçi sayınızı arttırmak ister misiniz? Instagram içerik pazarlama rehberi mi arıyorsunuz?


Bu makalede, işletmeniz için Instagram içerik planı nı nasıl hazırlayacağınız, yaratacağınızı ve optimize edeceğinizi öğreneceksiniz.


# 1: Instagram Profiliniz İçin İçerik Teması Nasıl Kurulur?


Başarılı bir Instagram hesabı açmanın ilk adımı içeriğinizi planlamaktır. Instagram görsel bir platform olduğundan, işletme profilinizin görünüm ve izlenimini tanımlayarak başlayın.

Instagram için bir tema oluştururken, aşağıdakileri düşünmeniz gerekir:

  • Kullanılacak renkler
  • Resimlerinize uygulanacak filtreler
  • Yayınlanacak içeriğin türü (bu aşamada yalnızca kaba bir fikir)

Hadi Canva’nın Instagram hesabına bir göz atın. Sürekli farklı içerik yayınlıyorlar ancak kullandıkları renkler konusunda bir tutarlılık hakim.

Bizix Sosyal Medya Yönetimi

Profil sayfasında ilerlerken, renkler organik olarak değişir, mordan şarap kırmızısına, aklınıza gelebilecek herhangi bir renge.

Bizix Sosyal Medya Yönetimi

Lacoste benzeri markalar ise farklı bir yaklaşım benimsiyor. Lacoste öncelikli olarak marka renklerini (beyaz ve yeşil) kullanır ve genellikle dilimlerindeki her çizgi görsel olarak benzer yazılara sahiptir.

Bizix Sosyal Medya Yönetimi

Çekici bir Instagram profiline başka bir örnek ise giyim perakendecisi Madewell’den geliyor. Paylaşımlarına göz atarken, belli bir titreşim ortaya çıkar: soğuk, güneşli ve rahat. Bu etkinin birçoğu, sıcak mavi renkler ve parlak mavi gökyüzü içeren fotoğrafların kullanılmasıyla sağlanır.

Bizix Sosyal Medya Yönetimi

Instagram takipçilerinizi gerçekten etkilemek istiyorsanız, Instagram tablolarınızı, Lancôme’in Instagram hesaplarında yaptığı gibi karmaşık ve birbirine bağlı bir resim ve video koleksiyonuna dönüştürebilirsiniz.

Instagram görsel içerik stiliniz markanızı yansıtmalıdır. İşletmeniz için doğru stili oluşturmanıza yardımcı olmak için aşağıdaki soruları yanıtlayın:

  • İnsanların markanızla hangi renkleri ilişkilendirmelerini istiyorsunuz? Instagram renklerinde ağırlıklı olarak bu renkleri kullanmayı düşünmelisiniz.
  • Ne tür içerik yayınlamak istiyorsunuz? İnsanlarla resimler ve videolar, yüzlerin yakın çekimleri, ürünleriniz, manzara? Elbette, kendinizi bir tür fotoğraf çizgisi ile sınırlandırmanız gerekmez, ancak yayınlamak istediğiniz içerik türleri hakkında genel bir fikir edinmenize yardımcı olur.
  • Hangi filtreleri kullanacaksınız ? Instagram’da tanınabilir bir tema geliştirmenin bir yolu, tüm içeriğiniz için belirli bir filtre kullanmaktır. Bu, Instagram tarzı bir imza geliştirmenin en kolay yollarından biridir.
Bizix Sosyal Medya Yönetimi

# 2: Instagram Pazarlama İçeriğinizi Nasıl Planlarsınız?

Instagram profilinizin görsel olarak ne ifade etmesini istediğinizi öğrendikten sonra, içeriğinizi planlamaya başlamaya hazırsınız. Farklı içerik türlerini düşünmeden önce Instagram pazarlamanızla ne elde etmek istediğinizi düşünün. Daha fazla satış yapmak ister misiniz? Daha fazla etkileşim mi? Daha fazla takipçi mi? Hedeflerin belirlenmesi önemlidir çünkü Instagram’da yayınladığınız içeriği yönlendirecektir.

Ayrıca Instagram’a ayırmanız gereken süreyi de hesaba katın.

Küçük bir işletme iseniz, sosyal medyanızı tam zamanlı olarak yönetecek birisine sahip olmayabilirsiniz. Aynı zamanda, muhtemelen Instagram’a ayıracak çok zamanınız da olmayacak (bu nedenle bu ilk planlamanın tümü bu kadar önemlidir). Instagram’a ne kadar zaman ayıracağınızla ilgili kendinize karşı dürüst olun, böylece her gün ne kadar makul bir zaman dilimi ile başa çıkabileceğinizi bilirsiniz.

Ayrıca, Instagram pazarlamanız için hangi kaynaklara sahip olduğunuzu düşünün. Instagram içeriğinize ne kadar yatırım yapabilirsiniz?

Instagram Yayınlama Takvimi Planlayın

Şimdi her gün yayınlayacağınız içeriğin karışımını (promosyon görüntüleri, videolar, hikayeler, fotoğraflar vb.) bir düşünün. Her zaman aynı türü değil, değişik türden içerikler yayınlayarak işleri ilginç hale getirin.

Bizix Sosyal Medya Yönetimi

İster küçük işletme ister büyük marka olun, içeriğinizi planlamak için bir yayın takvimi kullanmak hedeflerinize ulaşmanıza yardımcı olacaktır. Ayrıca uzun vadede size zaman kazandıracak ve daha iyi sonuçlar üretecektir.

Şimdi, Instagram için oluşturabileceğiniz farklı içerik türlerine bakalım.

Yayınlarınızdaki istatistikleri ve realiteleri paylaşmak, katılım ve paylaşım için mükemmeldir. Örnekte, HubSpot araştırmalarından ilgili bir paket servisi olan bir grafiği paylaşıyor.

Bizix Sosyal Medya Yönetimi

Hayvanlar, evcil hayvanlar, komik resimler ve benzeri yazılar, izleyicilerinizin ilgisini çekmek için de etkilidir.

Bizix Sosyal Medya Yönetimi

Ulusal bayramlar ve yenilik tatilleri, Instagram için içerik ilham sağlayabilir. Buffer’ın Gurur ayını kutlayan bu yazısında olduğu gibi, tatiller ve etkinlikler için temalı içerikler oluşturun.

Bizix Sosyal Medya Yönetimi

Eğitici ipuçları, tavsiyeler ve diğer içerikler izleyicilerinizle güven oluşturmanıza yardımcı olabilir. Bu HubSpot yazısı, Instagram’da neden hashtag’lerin bu kadar önemli olduğunu açıklıyor.

Bizix Sosyal Medya Yönetimi

 Dove’dan gelen motivasyon arttırıcı ve başarı alıntılar sosyal medyada popülerdir, aynı zamanda Instagram için çok uygundurlar. İyi tarafı, oluşturması kolay ve ucuz içeriklerdir.

Bizix Sosyal Medya Yönetimi

Instagram, ürünlerinizi vurgulamanız için de harika bir yer. Aslında, en az bir işletmeyi takip eden Instagram hesaplarının% 80’i marka ve ürünlerin pazarlanmasında bu platformda oldukça popülerdir.

GoPro’nun Instagram hesaplarında sıklıkla yaptığı gibi, ürününüzü işlem halinde gösterebilirsiniz.

Veya Asos’un yaptığı gibi ürünlerinizden birini vurgulayın.

Bizix Sosyal Medya Yönetimi

Instagram İçeriğinin Planlanmasına Yardımcı Olan Araçlar

Instagram içeriğinizi planlamanın bir yolu, başkalarıyla kolayca işbirliği yapabilmeniz için basit bir excel tablosu veya daha da iyisi bir Google Sheet kullanabilirsiniz .

Yönetimin bir başka yolu, Trello gibi bir proje yönetimi ve ekip işbirliği aracı kullanmaktır (ücretsiz ve ücretli planlar mevcuttur). “Trello social media calendar” ibaresini arayın, amacınıza uygun hazır birkaç şablon bulacaksınız.

Instagram yayınlarını Trello ile programlayamazken, planlamanın ilk aşamalarında kullanışlı bir araçtır: ne tür içerik yayınlayacağınızı belirlemek, ne zaman yayınlayacağınıza karar vermek, ekibinizin yayın fikirlerini kaydetmek vb.

Bizix Sosyal Medya Yönetimi

# 3: Instagram Pazarlama İçeriğinizi Nasıl Oluşturursunuz

Büyük bir işletmeyseniz, bir ajans sizin için içerik oluşturmak için görevlendirilebilir. Yada daha büyük olasılıkla, sadece sosyal medyaya odaklanan, strateji planlaması, yaratması, yayınlaması, ilgisi veya ölçümü gibi işleri yürüten tam zamanlı çalışanlarınız olmalıdır.

Küçük bir işletme iseniz, bu kaynakların tümü emrinizde değil. Bu nedenle, küçük işletmeler genellikle içerik oluşturmak için iki yaklaşımdan birini seçer:

  • Zaman buldukça veya ilham geldikçe yeni içerikler yayınlarlar.
  • İçeriği önceden hazırlarlar ve daima yeni içerik göndermeye çalışırlar.

Küçük bir işletme olarak her gün hazırlanmak ve yeni içerik hazırlamak kolay değildir. Çoğunlukla müsaitliğinize ve zamanınıza güveniyorsanız bunu yapmaya gayret edersiniz, muhtemelen Instagram’dan müthiş sonuçlar alamayacaksınız çünkü:

  • Yeterli içerik gönderemezsiniz.
  • Instagram hedeflerinize ulaşmanıza yardımcı olacak şekilde tasarlanmış içerik yayınlayamazsınız.
  • Yeterince insana ulaşamaz ve yeterince ilgi gösteremezsiniz.

Başlangıçta daha fazla takipçi çekmek istiyorsanız, ilham verici ve motivasyonel alıntılar, sevimli evcil hayvan fotoğrafları ve insanların Instagram’da sevdikleri benzer içerik türleri gibi ilgi çekici içerikler yayınlamaya odaklanabilirsiniz.

Bizix Sosyal Medya Yönetimi

Zaten iyi bir Instagram kitleniz varsa ve satışlarınızı artırmak istiyorsanız, ürünlerinizi, hizmetlerinizi ve genel olarak işinizi tanıtmak için farklı bir yaklaşıma ihtiyacınız olacak.

Unutmayın: Instagram’dan mükemmel sonuçlar elde etmek ve hedeflerinize ulaşmak için mümkün olan her şeyi yaptığınızdan emin olmak istiyorsanız, bu benim tavsiyem: düzenli olarak yeni fikirler için beyin fırtınası yapmak, sosyal medya takviminize koymak ve içerik oluşturmak için zaman harcamak gerekir.

Instagram içeriği oluştururken akılda tutulması gereken bazı önemli uygulamalar:

  • Hedeflerinizi daima aklınızda tutun. Ne zaman bir içerik fikriyle karşılaştıysanız, kendinize ne elde etmenize yardımcı olacağını sorun.
  • Yüksek kaliteli görüntüleri, videoları ve sesleri kullanın. Hazır fotoğraflar veya video klipler satın almaya ya da kendiniz yaratmaya gayret edin (akıllı telefonunuzda olsa bile), içeriğinizin kaliteli görünmesi gerekir. Olmazsa, her seferinde yeniden deneyin.
  • İçeriğin platform için en uygun boyut olduğundan emin olun, özellikle bir yardımcı programlar kullanarak düzenliyorsanız. Görüntü araçlarının çoğu, farklı türde Instagram yayınları dahil olmak üzere farklı boyutlandırma seçenekleri sunar.
Bizix Sosyal Medya Yönetimi

Kendi videolarınızı oluşturmak istiyorsanız, birkaç farklı video ekipmanına (hangisi uygunsa) yatırım yapmayı düşünün: (akıllı telefon) kameranız için bir tripod, bir aydınlatma kiti ve bir mikrofon.

Instagram İçeriği Oluşturmaya Yardımcı Olacak Araçlar

Instagram yayınlarınızda kullanmak üzere kaliteli hazır fotoğraflar ve video klipler alabileceğiniz çevrimiçi ücretsiz ve ücretli kaynaklar vardır. İşte birkaç denemek isteyebileceğiniz örnek:

Bizix Sosyal Medya Yönetimi

Sosyal medya imgeleri yaratmaya gelince, Canva (ücretsiz ve ücretl) en popüler araçlardan biridir. Ücretsiz plan, bir dizi faydalı özellik sunar ve size birçok şablona erişmenizi sağlar.

Sürükle ve bırak editörü kullanımı sezgiseldir ve ücretsiz ve ücretli görüntülere doğrudan editörden erişilebilir. Canva ilham verici ve motivasyonel görüntüler oluşturmak, yazılarınıza filigran eklemek, görüntülere ve diğer metinlere harekete geçirmek (CTA’lar eklemek) ve yazılarınızın her türlü filtre ve düzenleme özelliğiyle daha iyi görünmesini sağlamak için kullanışlıdır.

Ücretli planlardan birini seçerseniz, içerik kaydederken şablonları kaydedebilir ve diğer ekip üyeleriyle iş birliği yapabilirsiniz.

Bizix Sosyal Medya Yönetimi

# 4: Instagram Pazarlama İçeriğinizi Nasıl Programlayabilirsiniz?

İçeriğinizi oluşturduktan sonra, düzenli olarak yeni içerik gönderdiğinizden emin olmak için Instagram yayınlarınızı planlayın.

Instagram da dahil olmak üzere sosyal medyada yayınlanacak en iyi zamanlar hakkında birçok çalışma bulacaksınız. Ancak gerçek şu ki, göndermeniz için en uygun zaman izleyicinize bağlıdır. Instagram’da hangi zamanların en iyi şekilde çalıştığını bulmanın en iyi yolu, yayınlamaya başlamak ve sonuçlarınızı dikkatlice izlemektir. En iyi sonuçları aldığınız günleri ve saatleri arayın.

Neyse ki, Instagram artık üçüncü parti uygulamalarının içerik , resim, video ve GIF içeriğini zamanlamasına izin veriyor. Birkaç büyük sosyal ağ kullanıyorsanız, SocialPilot gibi bir araç öneririm (planlar 30 günlük, 14 günlük ücretsiz deneme sürümüyle başlar); bu, tüm hesaplarınızı tek bir yerden yönetmenize olanak tanır. Küçük işletmeler için faydalı ve uygun maliyetlidir, çünkü birden fazla araç için ödeme yapmak zorunda kalmazsınız (ve bir araçtan diğerine geçerek zaman kaybetmezsiniz).

SocialPilot, sosyal medya yayınlarınızı planlamanıza izin verir ve Instagrammers için kullanışlı olabilecek birkaç ekstra özellik sunar:

  • Instagram hesabınızı paylaşmak için kendi yerel kütüphanelerinden ücretsiz görüntüler bulabilirsiniz.
  • Instagram yayınlarınızı filtreler, efektler, metinler ve diğer düzenleme seçenekleriyle kişiselleştirebilirsiniz.
  • Resimlerinizi filigranlayabilirsiniz.
  • İçerik stratejinizi planlamak ve yürütmek için ekip üyeleriyle işbirliği yapabilirsiniz.
Bizix Sosyal Medya Yönetimi

# 5: Instagram Pazarlama İçeriğinizi Optimize Etme

Yayınlanacak iyi bir zamanlamaya ve harika içeriğe sahip olduğunuzda, Instagram’daki sonuçlarınızı nasıl daha da iyileştirirsiniz? İşte, erişiminizi ve etkileşimi artırmanın ve takiplerinizi geliştirmenin bazı yolları.

Alakalı Hashtag Ekle

Hashtag’ler Instagram’ın çok önemli bir parçasıdır. Doğru etiketler (ve doğru sayıda etiket), daha geniş bir kitleye ulaşmanıza ve daha fazla takipçi çekmenize yardımcı olabilir.

Çok fazla tanınan büyük bir markaysanız, her zaman hashtag kullanmanız gerekmeyebilir. Ancak, küçük veya orta ölçekli bir işletme iseniz, etiketlere çok dikkat ettiğinizden ve tüm yayınlarınızda en az birini kullandığınızdan emin olun. Aksi takdirde, daha fazla insana ulaşma fırsatını kaybedersiniz.

Instagram’da hashtag kullanmak için en iyi uygulamaları paylaşmadan önce, farklı Instagram hashtag’lerine bakalım.

Markalı etiketler : Bunlar, markanıza özgü ve oluşturduğunuz etiketlerdir. Onları markanızı geliştirmek ve kullanıcı tarafından oluşturulan içeriği teşvik etmek için kullanabilirsiniz. Markalı bir etiket yaratırsanız, kısa, özlü, yazması ve hatırlaması kolay olduğundan emin olun. Adobe , profilinde marka hashtaglerini nasıl kullandığını şöyle açıklıyor:

Bizix Sosyal Medya Yönetimi

Endüstri hashtagleri : Bunlar #photographer gibi belirli bir sektörle alakalı hashtaglerdir. Bu tür hashtagler oldukça popülerdir ve on milyonlarca kanala sahiptir.

Niş hashtagleri : #photographer bir endüstri hashtagiyse, #foodphotographer gibi bir hashtag bir niş hashtag olur.

Bizix Sosyal Medya Yönetimi

Konum etiketleri : Bu etiketler, belirli yerlerde faaliyet gösteren işletmeler için çok pratik olabilir.#Antalya veya #muratpasa gibi yer hashtaglerini kullanarak daha geniş bir kitleye gidebilir ya da belirli mahalleler ve topluluklar için hashtag’lerle daha fazla niş yaşayabilirsiniz.#guzeloba gibi konum ve niş kombinasyonlarını bile deneyebilirsiniz.

Etkinlik etiketleri : Ne zaman yeterince büyük bir etkinlik olursa , Kadınlar Dünya Kupası için #fifawwc gibi genellikle arkasında bir etiket bulunur.

Tatil hashtagleri : Tatillerin çoğu, Ramazan Bayramı gibi ulusal tatillerden, ulusal bayram günü gibi yenilik tatillerine kadar kendi etiketlerine sahiptir .

Bizix Sosyal Medya Yönetimi

İdeal olarak, mümkün olduğunca bu farklı hashtag türlerinden çoğunu kullanmalısınız. Ayrıca, sonuçlarınızı nasıl etkilediklerini görmek için sürekli olarak farklı etiketlerle denemeler yapın.

Artık hangi hashtag türlerini kullanabileceğinizi bildiğinize göre, Instagram’da hashtag kullanmak için en iyi yöntemler:

  • Her zaman hashtag kullanın. 30 hashtag’a kadar kullanabilirsiniz, ancak bu iyi bir uygulama anlamına gelmez (daha fazla insana ulaşabileceğiniz anlamına gelse bile). Araştırmalar hashtag kullanımı ve etkileşimi ile ilgili çelişkili veriler göstermektedir, bu nedenle farklı sayılarda hashtag ile denemeler yapın ve sonuçlarınızı nasıl etkilediğini görün.
  • Kullanmadan önce hashtag’leri araştırın. Ne kadar ve ne tür yayın olduğunu görmek için hashtag’leri hızlıca arayın. Çok fazla yayın, içeriğinizin güncellemeler denizinde kaybolması anlamına gelebilir.
  • Kolay erişim için ilgili etiketleri bir belgeye kaydedin. Ardından bir yayın oluşturduğunuzda, söz konusu içerik için en iyi etiketlerin üzerine kopyalayın.
  • Popüler etiketlerin ötesine geçin. Sadece süper popüler hashtag’leri kullanmak cazip gelebilir, ancak gerçek şu ki, sizinki kaybolacak kadar fazla içerik var. Farklı hashtag türlerinin bir karışımını kullanın: popüler hashtag’ler, niş hashtag’ler, konum hashtag’leri vb.

Instagram Hashtaglerini Bulmak ve Kullanmak için Araçlar

All Hashtag Hashtagları, tanımlamak, oluşturmak ve analiz etmek için bir araçtır. Ücretsiz olarak kullanmaya başlamak için, bir hashtag / anahtar kelime yazın ve Top (yalnızca en popüler ilgili hashtag’ler), Rastgele veya Live hashtag’leri mi aramak istediğinizi belirtin.

Bizix Sosyal Medya Yönetimi

Arama sonuçlarınız, göz önünde bulundurulması gereken benzer etiketler de dahil olmak üzere düzinelerce (bazı durumlarda yüzlerce, hatta) hashtag içerecektir. Bu hashtag gruplarını daha sonra kullanmak üzere saklamak için tek bir tıklamayla kopyalayabilirsiniz (veya doğrudan güncellemelerinizden birine ekleyin).

Bizix Sosyal Medya Yönetimi

Keyhole (ücretsiz deneme sürümü var) Instagram da dahil olmak üzere birden fazla sosyal platformla çalışan bir etiket, çevrimiçi izleme ve analiz aracıdır. Bir özelliği ise gerçek zamanlı olarak bir hashtag izlemenizi sağlar.

Bu etiketleri kullanarak en popüler gönderileri göstermenin yanı sıra, bu etiket için zaman içinde kullanımı analiz eder, güncellemelerin ardındaki duyguyu gösterir, bu etiketi kullanarak en iyi etkileyicileri ortaya çıkarır ve diğer trend konularını görüntüler.

Bizix Sosyal Medya Yönetimi

Keyhole’u kendi Instagram hesabınızın ve hashtag’lerin performansını takip etmek için de kullanabilirsiniz.

Bizix Sosyal Medya Yönetimi

Bir bonus olarak, hashtag stratejilerinin nasıl geliştiğini ve onlardan ne öğrenebileceğinizi görmek için rakiplerinizi takip edebilirsiniz.

İçeriğiniz için En Uygun Başlık Uzunluğunu kullanın

Instagram içeriğinizin açıklma bölümü uzunluğu, kısmen yayınladığınız içeriğin türüne bağlı olacaktır.

Bio’nuzdaki web linkini tanıtmak ve trafiğe yönlendirmek istiyorsanız, başlığınızı kısa ve basit tutmak en iyisidir, böylece insanlar birkaç paragraf okumak zorunda kalmadan amacınızı görebilirler.

Öte yandan, bir hikayeyi eğitmek veya anlatmak istiyorsanız, bu yazıda TED Talks’in yaptığı gibi daha uzun bir başlık kullanın.

Bizix Sosyal Medya Yönetimi

Bazı yayınlar, birisinin sadece eğlence ve ilgi çekici amaçlarla getirdiği bir Labradoodle fotoğrafı gibi bir CTA (call to action)  gerektirmez. Ancak, genel olarak, mümkün olduğunda CTA eklemeniz gerekir, aksi takdirde insanların kendilerine istediğiniz işlemi yapmalarını sağlayamazsınız.

CTA ekleyebileceğiniz birkaç yer var: resim yazınız, görüntünüz ve bio. İnsanların yapmasını istediğiniz her türlü eylemi (bir web sayfasını ziyaret edin, bir şeyler satın alın, yorum bırakın, vb.), açıklamanızı ve içeriğinizde netleştirin.

Sonuç

En iyi markaların adı tanınmadan küçük bir işletme olduğunuzda, sosyal medyadan sonuç almak zor olabilir ve Instagram farklı değildir.

Bu kılavuzda ele aldıklarımızın çoğu, aşağıdakiler dahil daha fazla Instagram takipçisi ve ilgisini çekmeye yardımcı olan içerik oluşturmanıza ve paylaşmanıza yardımcı olacaktır:

  • Tutarlı bir kayıt takvimi kullanma
  • Her gün çeşitli içerik türleri yayınlamak
  • Doğru karma etiketlerin karışımından yararlanma

Instagram kesinlikle spam olabilir (sahte takipçilerinin, sahte hesapların ve benzerlerinin payıyla), arkadaşlarından, etkileyicilerinden ve evet, hatta markalardan bile yeni içerikler görmek için her gün giriş yapan birçok gerçek kullanıcı var. Ve bazılarının dikkatini harika içerik ve doğru etiketlerle birlikte yakalayabilseniz de takip ve katılımınızı büyütmenin bir başka yolu da kullanıcılarla iletişim kurmaktır.

Instagram etkileşimi için bazı en iyi yöntemler şunlardır:

  • İnsanları içeriğinizle etkileşime girmeye ve yorum bırakmaya teşvik etmek için yayınlarınızdaki ve başlıklarınızdaki CTA’ları kullanın.
  • Her gün yayınları beğenerek, hikayeleri ve videoları izleyerek ve takipçilerinizle, nişinizdeki ilgili etkileyicileriyle vb. İlgilenerek zaman geçirin.
  • Markanızla ilgilenebilecek ve onlarla etkileşime girebilecek yeni kullanıcıları düzenli olarak arayın.

Ne düşünüyorsun? İşletmeniz için bir Instagram içerik planı oluşturacak mısınız? Sunacak herhangi bir içerik oluşturma ipucunuz var mı? Düşüncelerinizi aşağıdaki yorumlarda paylaşın. Yada Bizix Sosyal Medya Yönetimi sizin için bir çözüm olabilir!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

en_US

Paylaş

Mustafa Fehmi Üstünsöz Vcard