Bizden haberler almak istermisiniz? Bültenimize şimdi abone olun! --- Bizden haberler almak istermisiniz? Bültenimize şimdi abone olun! --- Bizden haberler almak istermisiniz? Bültenimize şimdi abone olun!

Glamping Türk Turizmi için stratejik bir ürün olarak tanımlanabilir ve “destinasyonun özellikleriyle iyi uyum sağlıyor”. Ayrıca, globaldeki yüksek doluluk oranlarına rağmen hala erken bir aşamada olduğuna dikkat çekmek isteriz. Glamping’in stratejik uyumu, kişisel ve özel bir deneyim ve küratörlüğünde sadelik arayışı ile karakterize edilen “yeni bir lüks çağı” eğilimidir. Şimdi, Glamping’in potansiyellerinden yararlanmaya başlama zamanıdır.

Glamping tesislerinin hem sayısı hem de büyüklüğü yetersiz…

Önde gelen platform GlampingHub’da Türkiye’den yalnızca 24 işletme mevcuttur ve çok az sayıda büyük işletme vardır. Glamping operasyonlarının yüksek RevPAR’lara (mevcut oda başına gelir) sahip olma eğiliminde olması ve Avrupa Birliği’ne göre Seyahat Komisyonunun doğası, insanların seyahat kararlarını yönlendiren en büyük ilgidir, açık havada konaklama için mükemmel bir iklimle birlikte çekici doğal ve kültürel olanaklarla dolu bir ülkede çok daha fazla sayıda insan beklenir.

– Glamping için bir kez daha hatırlatalım, Avrupa genelinde tüm konaklama türleri arasında en yüksek büyüme oranlarından biridir. Burada, ADR’nin (ortalama günlük oda fiyatı) kırsal konaklama yerlerinde konfora göre yüksek olduğunu, oda başına gecelik ortalama 100 EURO’yu ve dolayısıyla diğer tüm büyük kuruluş türlerinden daha yüksek olduğunu belirtmek önemlidir.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

tr_TR

Paylaş

Mustafa Fehmi Üstünsöz Vcard