GSTC Otel Sertifikasyonu için Olmazsa Olmazları yayınladı!
Bu kılavuz, GSTC Tarafından Akredite Edilmiş denetçiler için otellerin sekiz temel kritere uyumlarını sağlamak amacıyla hazırlanan performans gereksinimlerini açıklamaktadır. Otellerin sürdürülebilirlik uygulamalarını iyileştirerek sertifikasyon süreçlerini kolaylaştırmayı amaçlar. GSTC Sertifikasyonu, süreç tabanlı bir yaklaşım benimseyerek otellerin sürekli gelişimini destekler ve yeşil aklamayı önler.
Sürdürülebilirlik Önemlidir
her fırsatta faliyetlerinizin yasal zorunluluklar gereği ve gelecek nesillere bırakacağınız dünyayı temiz bırakmak adına yaptığınızı ifade etmek saygınlığınızı arttırır
Konaklama sektörü biyolojik çeşitliliği nasıl etkiler?
Sürdürülebilir Turizm, otellerin en fazla gelişme fırsatına sahip olduğu alanlara odaklanmaktadır.
Adil Ticaret Nedir
“Adil Ticaret”, uluslararası ticarette daha fazla eşitlik arayan diyalog, şeffaflık ve saygıya dayalı bir ticaret ortaklığıdır.
Sürdürülebilir Ticaret
“Sürdürülebilir Ticaret” kavramı, çevresel ve toplumsal sürdürülebilirlik ilkelerini ticaret iş modeline entegre etmeyi ve çevresel etkileri en aza indirgemeyi amaçlar.
Sürdürülebilir Turizm Programı 1nci Aşama Kılavuzu
Türkiye Sürdürülebilir Turizm Endüstri Kriterleri (TR-I), Türk turizm sektörünün sürdürülebilir büyümesini temin etmek ve tüm turizm paydaşlarının katılımıyla Türk turizmine ilişkin ortak bir anlayış geliştirmek üzere oluşturulmuştur. TR-I, konaklama tesisleri ve tur operatörleri için uygulanmak üzere hazırlanmıştır. Bu çerçevede TR-I, küresel ölçekte kabul gören sürdürülebilir turizm kriterleri ile Türkiye’nin sosyal ve kültürel yapısına uygun kriterleri bünyesinde barındırmaktadır.
Risk Analizi Nasıl Yapılır?
Risk analizi, bir işletmenin faaliyetleri sırasında meydana gelebilecek potansiyel tehlikelerin tanımlanmasını ve bunlara ilişkin sakıncaların değerlendirilmesini sağlayan bir çalışmadır.
Karbon Ayak İzi Telafisi: Seyahatlerinizde Çevrenin Dostu Olun
Turizm, dünya genelinde yaklaşık olarak %8 karbon emisyonunun sorumlusu olarak kabul edilmekte ve iklim değişikliğine önemli katkıda bulunmaktadır. San Francisco’dan Paris’e tek yön uçuş, yolcu
BENZERSİZ BİR AKILLI DESTİNASYON MU İSTİYORSUNUZ? İŞTE SİZE BENZERSİZ BİR FİKİR!
Turizm 4.0’dan bahsedenler, bu çok büyük bir tanım, bireysel ya da kurumsal projeleriniz ile içini dolduramazsınız! Çözdüğü sorun, ya da sağladığı fayda bir destinasyonu yeniden yaratmalı, hissedilir ekonomik katma değer kazandırmalı. İşte o zaman dijitalleşme diye ahgâm kesmenin bir anlamı olur.
Glamping Sektörünün ihtiyaç duyduğu oyuncu göreve başlıyor.
Glamping, küresel sahnede büyüyen bir pazar segmentidir ve Türkiye, bu heyecan verici yeni turizm alanına girmek isteyenler için ideal ve kullanılmayan bir operasyon üssüdür.
Glamping, konaklama endüstrisi tarafından henüz tanınmamaktadır.
Glamping, yalnızca kamp alanlarıyla ilişkilidir, bu nedenle, kamp alanı dışındaki gelecekteki glamping girişimcileri için durumu karmaşık hale getirir
Türkiye’de Glamping – başıboş bir iş fırsatı
Glamping Türk Turizmi için stratejik bir ürün olarak tanımlanabilir ve “destinasyonun özellikleriyle iyi uyum sağlıyor”.