Bizden haberler almak istermisiniz? Bültenimize şimdi abone olun! --- Bizden haberler almak istermisiniz? Bültenimize şimdi abone olun! --- Bizden haberler almak istermisiniz? Bültenimize şimdi abone olun!

Rakamlar, pazar büyümesinin arz tarafında da gerçekleştiğini gösteriyor. Önde gelen OTA (Internet seyahat Acentası) Glamping Hub, mülk envanterinde 2018’de %50’lik bir artışa ve 2019’da kabaca %20’lik bir artışa tanık oldu. Daha fazla artacak talep, yenilikçi ve büyüyen bir iş segmentini düşünecek kadar mantıklı olan dikkatli işletme sahipleri tarafından karşılanacaktır. Deneyimsel seyahat segmenti dünyaya doğru ilerliyor gibi görünüyor. Büyük emlak oyuncuları konuyu keşfederken ana akım, JLL Trends & Insights ın bir makalesine dikkatleri çekelim: “Destinasyonlar ve geliştiriciler, dünyanın dört bir yanından turistleri çekecek unutulmaz ve benzersiz deneyimler ve maceraya dayalı seyahatleri nasıl yaratacakları konusunda büyük düşünmek zorundalar. Fırsat muazzam. Pazar burada, açık hava macerası ve çevre dostu turizm talebi burada – şimdi deneyimleri yaratmak ve sunmak konaklama endüstrisine düştü.” Yaptığımız tartışmalar, birkaç glamping sitesi sahibinin kararlarından pişmanlık duyduğunu, ancak bunun yerine olumlu bir şekilde şaşırdığını doğruladı:

Bir mal sahibi veya işletmeci bakış açısında, glamping’e olan ilginin mutlaka finansal bir perspektifi vardır. Öyleyse, gelir ve karlılığın temel faktörlerine hızlıca bir göz atalım.

Yukarıdakilerin bir sonucu olarak, glamping operasyonları oldukça karlı olma eğilimindedir. Sektörel dergi Open Air Business‘a göre, “bu sektördeki en iyi saklanan sırlardan biri, bazı glamping iş modellerinin ilk iki yıl içinde yatırımı geri döndürmesi ve kurulum maliyetlerini karşılayabilmesidir”.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

error: Content is protected !!
tr_TR

Paylaş

Mustafa Fehmi Üstünsöz Vcard